Search
  • Aladdin Insane

"The Voice Senior" Semifinal (Knockout session). Ambra Mattioli sings David Bowie "Space Oddity"

Updated: Jan 24


The Voice Senior Ambra Mattioli Space Oddity
The Voice Senior Ambra Mattioli

On December 18, Rai 1 TV broadcast the semifinal (“knockout”) of “The Voice Senior”. Ambra Mattioli sings David Bowie “Space Oddity”. The music “cut” assigned to our singer is not easy, as it was not that of “Heroes” at the “Blind Auditions”. The stage, however much you can master it, can always surprise and on this particular one, so immense and with millions people of audience, sure the tension felt. Nevertheless, she is calm and only think about singing with the love she can, aware that being here on Rai 1 TV is a great opportunity that Ambra is more than happy to live.


Here below some pics


- - - - - - - - - - IT - - - - - - - - - -


Il 18 dicembre va in onda su Rai 1 la semifinale (“knockout”) di “The Voice Senior”. Ambra Mattioli canta “Space Oddity” di David Bowie. Il “cut” che le è stato assegnato non è facile, come non lo era quello di “Heroes” alle “Blind Auditions”. Il palco, per quanto lo si possa padroneggiare, è sempre un'incognita, e su questo in particolare, così immenso e con milioni di spettatori, la tensione certo si fa sentire. Ma la nostra Ambra è tranquilla e pensa solo a cantare con l'amore che sa, conscia che essere su Rai 1 e cantare di fronte a un grande pubblico italiano la musica di David Bowie è una bella opportunità della quale è molto felice.


Per chi volesse, questo è il link al video su Rai Play, che ha qualche scena in più rispetto a quello pubblicato dalla Rai su YouTube®: https://bit.ly/38rW45D

65 views0 comments